Turecko – tiskovka
Filipe Massa
Třetí vítězství v Turecku je fantastické. Dneska to byl velmi dobrý a kvalitní závod. Ale bylo to také velmi obtížné, protože Lewis Hamilton mě celý závod pořádně proháněl. Měl jsem pocit, že má lehčí auto. Po první zastávce v boxech jsem si uvědomil, že pojede asi na tři zastávky v boxech a to mi velmi pomohlo, protože byl velmi silný a nedokázal bych ho celou dobu udržet na dráze celou dobu za sebou. To se také potvrdilo, když mě předjel. Ale stále jsem věřil, že mám velkou šamci, protože strategie tří zastávek v boxech byla od McLarenu srochu optimistická. Po zastávce v boxech jsem si dokázal vybudovat náskok. Bylo to obtížné, ale podařilo se nám to. A potřetí zvítězit v tady v Turecku – to je fantastické.
Ferrari se tady dařilo na obou pneumatikách. Jejich volba byla velmi obtížná, protože mezi nimi nebyl velký rozdíl. Ale chtěli jsme použít ty lehčí pneumatiky. Včera jsme sí říkali, že to byla trochu chyba zvolit měkké pneumatiky, protože Lewis jezdil na trvdých pneumatikách velmi dobře. Ale nakonec vše dobře dopadlo.
Lewis Hamilton
Je velmi dobrý výsledek, že jsme s tvrdšími pneumatikami a touto strategií. Všichni odvedli dobrou práci, protože Filipe se v sobotu kvalifikoval přede mnou. Ale když jsme odstartovali, tak jsem byl se zvolenou tvrdou směsí pneumatik spokojen. Ale pak jsem trochu stratil čas v prostředním stintu. Byli jsme si vědomi, že útočit na Ferrari bude velmi obtížné. Doufali jsme, že se nám podaří dojet v první pětce a budeme bodovat. Můj vůz byl velmi dobře vyvážen. Na těch tvrdších pneumatikách jsem dokázal držet s Filipem krok a dokonce ho i předjet. Pak jsem se snažil už zvyšovat náskok a dostat ho pod tlak. Nejhorší to bylo na těch třetích pneumatikách. Nejtěžší byl třetí stint, protože jsem se museli přeorientovat na třízastávkovou strategii. Ten největší důvod, proč jsem se rozhodli pro třízastávkovou strategii spočíval v tom, že se technici od Bridgestonu měli obavu, že byl pneumatiky nevydržely tak, jak by měly, jako tomu bylo loni. A proto nám doporučili držet se té třízastávkové strategie. Ale pro nás to byla nevýhoda, protože jsme neměli takovou výhodnou pozici na vyhrání závodu. Byl to problém, se kterým jsme se museli vypořádat jako tým. Myslím si, že se mám povedlo o